دفتر خاطرات

دلم را به رنگهای سرخ و نارنجی غروب سپردم تا در هوای دل انگیز شقایقهای زیبایش پر از حسی تازه شوم

دفتر خاطرات

دلم را به رنگهای سرخ و نارنجی غروب سپردم تا در هوای دل انگیز شقایقهای زیبایش پر از حسی تازه شوم

مشخصات بلاگ

اینجا فقط یک دفترچه خاطرات شخصی است. شاید کسی از نوشته هایم نه سردربیاورد و نه حتی خوشش بیاید.
فقط مدتی بود چیزهایی به ذهنم میرسید که دوست داشتم بنویسم، این شد که این دفتر را ساختم.

آخرین مطالب

مادر - گریه

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۴ ب.ظ

الآن چند وقته چیزای مختلف میاد توی ذهنم که بیام و بنویسم اما این چند وقت اینقدر حالم بد بوده که نتونستم بنویسم.

مادر

+ یه روز از این روزایی که حالم خیلی بد بود همش دلم هوای مامانمو میکرد تا میومدم بگم "من مامانمو میخوام" میزدم زیر گریه، یه وقتایی خیلی دلم هواشو میکنه همیشه جلو چشمامه. اگه نگار گریه کنه و بغلش نکنم یاد حرفش میفتم که میگفت نوه من نباید روی زمین باشه چه برسه به اینکه بخواد گریه کنه، همه کارتو تعطیل میکنی بچه رو بغل میکنی، خیلی بچه دوست داشت. روزایی که سرما میخورم که دیگه بدتر، یاد آش گشنیزاش، خودم چند دفعه سرما خوردیم درست کردم، اما من "آش مامانمو" میخوام، مامانمو میخوام.

گریه

+ بالاخره محرم شد و روضه ها. روز اولی که رفتم خداروشکر موقع روضه گریه کردم. آخه من خیلی ناراحت میشم اگه برم هیئت و گریه نکنم یه احساس بدی بهم دست میده. فکر میکنم گریه کردن هم توفیق میخواد اگه گریه‌م بگیره حس میکنم خدا بهم یه نظر ویژه داشته. من از بچگی با مادربزرگم همیشه جلسه قرآن و هیئت میرفتم از همون بچگی هم همیشه موقع روضه کلی گریه میکردم ک همه همسایه ها نگاهم میکردن. برای همین خیلی دوست دارم "گریه کنم".

  • مریم

نظرات  (۲)

  • علی نیک فرجام
  • گریه مینم برای غمت ...
  • حسین جمشیدی
  • من دلتنگ نشستن و تماشا کردنش هستم 
    من دلتنگ نفس کشیدن هاش هستم 
    من دلتنگ دلتنگ دلتنگ هستم 
    اما یه چیزی 
    مواظب بچه ای یه من باش هااااااااااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی