دفتر خاطرات

دلم را به رنگهای سرخ و نارنجی غروب سپردم تا در هوای دل انگیز شقایقهای زیبایش پر از حسی تازه شوم

دفتر خاطرات

دلم را به رنگهای سرخ و نارنجی غروب سپردم تا در هوای دل انگیز شقایقهای زیبایش پر از حسی تازه شوم

مشخصات بلاگ

اینجا فقط یک دفترچه خاطرات شخصی است. شاید کسی از نوشته هایم نه سردربیاورد و نه حتی خوشش بیاید.
فقط مدتی بود چیزهایی به ذهنم میرسید که دوست داشتم بنویسم، این شد که این دفتر را ساختم.

آخرین مطالب

یوگا

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

دیروز اولین جلسه کلاس "یوگا"م بود. اصلا اونجور که تصور میکردم نبود. البته بعدا فهمیدم تصور من اشتباه بوده.

فکر میکردم از همون اول کارهایی یاد میدن که به آرامش ذهن برسی.

فقط میخوام ذهنم آروم باشه. هرموقع که دیگه دلم نخواست، به هیچی فکر نکنم.

فعلا دارم هرکاری میکنم تا به آرامش برسم.

دیروز حس کردم اینم بهم آرامش نمیده.

پس چی به من آرامش میده؟؟؟؟

گفتم شاید مردن؟؟؟؟ یاد این حرف افتادم که وقتی کسی میمیره همه میگن "ایشالا اول آرامشش باشه".

آره، خداکنه اون موقع دیگه آروم بشم.


+حالا فعلا یوگا را ادامه میدم تا ببینم شاید بهتر بشم.

  • مریم

نظرات  (۲)

  • حسین جمشیدی
  • به نظر من 
    برای به دست آوردن آرامش باید عامل هایی که آن را به هم می زند کم کرد 
    دنبال آرامش مطلق هم نباش

    ذات دنیا ناآرام است 
    قدری از دنیا بالاتر بیا 
    آرام تر می شوی !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی